vineri, 25 aprilie 2008

N-ai sa mai vii

Azi am doar amintiri,aproape nimic din ce am avut
Imi sunt atat de prezente
Clipe minunate
Dar ce pacat ca sunt doar niste amintiri
Amintiri atat de prezente
Acum in singuratatea vietii mele
Se intampla sa cred ca sunt cea mai mare fericire a vietii mele
I-am simtit,din nou,bratele firave in jurul trupului meu rece
Un gand imi vine in minte
Ce clipe,nota zece!
Imi amintesc de acel zambet strengar
Privirea tulbure in mii de ganduri,valuri de ganduri....fericire
Clipa despartirii o vad ca pe o continuare a acelui univers al nostru
Pe care amandoi l-am parasit
Imi doresc sa fi intarziat in acele clipe
Sa nu le fi transformat atat de repede in amintiri pierdute
Pentru ca acum plang,regretand graba
O clipa din viata conteaza enorm;trebuie traita
Pentru ca ne intalnim o singura data in viata cu ea
E ceva unic;insirat,ca niste margele,pe o subtire ata
Ai grija nu te grabi,ai doar o singura viata
Ata se poate rupe,
...iar tu n-ai sa mai vii

Niciun comentariu: