duminică, 20 aprilie 2008

Ma doare...

Imi este greu sa cred..
Ca-n noaptea grea nu te gandesti la mine
Parca nici nu m-ai cunoaste
Am ramas straina pentru tine
Ziua nici nu-mi vorbesti
Incerc sa cred ca poate ma iubesti
Dar cum sa cred ca ma doresti?
E doar un vis...un vis de nebunie
Cum pot sa cred asa o copilarie?!
Dar asa sunt eu o visatoare!
....nepasarea ta ma doare
Tu n-ai nici o vina
N-am nici un drept sa te acuz
Sunt doar o biata frunza moarta in cadere lina
Pe acest pamant atat de ursuz
Dupa o trista despartire
As vrea sa te uit....
Sa uit aceasta iubire interzisa
Dar este trist caci eu te iubesc pe tine
Nu vreau iubirea altcuiva
Vreau sa uit pentru a spera
Oare macar o sansa vom avea?
Sa simt idin nou iubirea ta
Tu esti chiar viata pentru mine
Pacat ca nu te mai pot avea
Sa fi iar langa mine
Tu esti fericirea mea

Niciun comentariu: