duminică, 19 aprilie 2009

Un moment de salbaticie

Mi am adus aminte de acele clipe tandre petrecute pe materiale ce pareau sa aiba viata,ce pareau sa sufere de arsita si de sete.
Mi-ai ranit buzele sarutand-ma ca un nebun
Mi-ai simtit emotiile de tanara indragostita smulsa din lacrimi asurzitoare
Mi-ai simtit parfumul dulce,
Te-ai imbatat cu ale mele soapte
"-Cat te iubesc...!"
Inebunim amandoi de emotia placerii,de acel fior pe care il simtim in trup
Provocat de mangaierile indelungi,de saruturi patimase
Privirea ta imi sopteste:
"-Te vreau!Te vreaauu.."
Gura ta imi sfasie trupul pentru a mi sorbi sufletul
Pentru a l pastra numai pentru tine
Nu ne mai saturam unul de celalalt
Am fi fost in stare sa furam timpul si sa l oprim in loc
Mi ai citit pe chip dragostea ce ti o port si ai oferit o si tu la,randul tau
In ciuda tuturor lucrurilor ce ni se impotriveau ne-am iubit cu tot mai multa patima
Ai fi crezut ca am vrea sa sfarsim inlantuiti
Nu am privit in jurul nostru,doar tu si eu contam
Ceilalti nu..
Taceti cu toti!Nu priviti!
Orice spaima,orice tristete,orice energie negativa disparea in momentul cand eram cu tine
Dar niciodata nu vei sti sau nu vei presimti fuga mea disperata,departe de tine
Departe de aceasta iubire fierbinte
...

Niciun comentariu: