luni, 6 aprilie 2009

Arunca ambalajul la cosul de gunoi!

Cu toti ne uitam la ambalaj,ne este de ajuns.Pana si eu,aleg cartile dupa coperta si multe alte lucruri,dar nu si oameni.In spatele unui chip nu tocmai frumos se poate ascunde o personalitate minunata,o inima mare;in schimb un chip superb poate ascunde rautate.
Nu,nu este o regula,poate exagerez...cine sunt eu nu ti trebuie sa sti!
De ce m as uita in oglinda?
Doar ca sa mi aranjez o suvita rebela?
Sau sa mi dau cu ruj mov?
Oglinda m ar putea minti,spunandu-mi adevarul.
Nu as vrea sa ma vand,probabil as fi un produs prea bun pentru ceilalti.Le ar fi de ajuns ambalajul pentru un timp apoi l-ar arunca,continutul e inexistent aproape il arunca de la bun inceput.
Majoritatea baietilor de pe Pamant nu s-au indragostit de mine,dar e chiar flatant cand vezi cum e lumea!

Niciun comentariu: