joi, 30 aprilie 2009

Umbra noastra

-Esti mult prea energica,prea plina de viata.Fa-ti un ceai de tei!
-Probabil imi voi regasi atat de greu iluziile si bucuria de a trai.De ce sa fiu altfel?
Pentru mine viata e o insiruire de cuvinte neintelese,de imagini neclare,de personaje hilare.
Soarele apunea dincolo de linia aceea ce taia corpuri,ganduri,ani intregi.
Iti urmaream doar umbra...
Umbra aceea vie,ce simtea si auzea orice,ce si incolacea bratele in jurul trupului meu,si parea ca se contopeste cu umbra mea
M-am uitat in jur,doar un felinar,si nici pic de viata...doar noi si umbra noastra
Si cat te iubesc!
L-am privit cu ardoare,imi doream sa l simt cat mai aproape si l-am chemat discret,facand din gene si zambind strengar
M-a muscat de gat,de coapsa,de buza si de san,am tresarit usor
L-am sarutat rapid si am sarit din bratele lui,aveam chipul descompus de uimire
M-a culcat pe iarba rece,si mi-a mangaiat si sarutat fiecare parte a corpului meu
Tremuram de placere
Odata cu acest tremur si soapte agitate disparea si umbra noastra!

Niciun comentariu: