sâmbătă, 11 aprilie 2009

O zi fara tine!

M-am trezit gandindu-ma la tine,dar stiam ca azi nu te voi vedea,asa ca am ramas in pat.
Am dat drumul la televizor,sonorul era prea tare,ma deranja teribil si plus ca nu era nimic interesant:numai concursuri isterice si discutii desarte.
Prea multa galagie pentru o dimineata asa insorita.
Am deschis fereastra,
Soarele incepe sa iasa incetisor din mormintele urbanitatii,pe geam respiratia mea acopera cu caldura ei imaginea orasului grizonat.
Ma privesc in oglinda,stiu ca nu sunt perfecta
Dar parul meu ciufulit,tricoul decolorat si lung,picioarele mele subtiri,unghiile mele lungi,buzele mele uscate,ochii mei adormiti si genele mult prea lungi
Se vor perfecte prin imperfectiunea lor
Cu ceasca de cafea in mana,revin in pat,visand la tine.
Fiecare sorbitura imi trezea amintiri:
Cum ma prindeai in bratele tale puternice
Cum imi mangaiai si mi sarutai fiecare parte a corpului
Cum nu ma lasai sa plec cu orele
Cafeaua se varsa pe cearsaful alb,fara sa mi pateze in schimb gandurile
Incercam sa descifrez acele semne formate in marele alb
Dar tot gandindu-ma la tine
Azi,nu ma ridic din pat pentru ca nu te voi vedea
O sa ma hranesc cu clipele trecute
Tremur din tot corpul
Mainile mi se agata de marginea patului
Simt respiratia ta asupra corpului meu
Am impresia ca o sa mor daca nu te voi vedea
Te aud strigandu-ma:
"Iubitoo,Iubitoo....!"
Simt ca ma sufoc fara tine
Oare stii cat de fericita ma faci?
Mi-e somn...

Un comentariu:

Alecsandru spunea...

Nu stiu de ce simt dar putini se gasesc in aceste randuri in ziua de azi.