joi, 30 aprilie 2009

Acele timpuri

Copacul a fost scrijelit,pietrele de pe ulita copilariei au fost pictate,pamantul a fost udat
Dar nostalgia acelor vremuri n-a fost uitata
Pentru mine nu e fericire mai mare decat sa hoinaresc pe acele strazi,in acele timpuri cu acele persoane,ce nu ti raman niciodata straine de suflet
Nu mi-ar ajunge o viata pentru a parcuge tot ce am trait pana acum
Visele de atunci s-au transformat in cenusa,realitatea acelor vremuri m-a asteaptat la cotitura sa ma distruga pentru totdeauna;dar n-a reusit.
Traiesc,iubesc,doresc,zambesc!
De multe ori pierd sirul amintirilor,dar stiu ca ele raman acolo,doar ca devin intangibile.
Cand caut imaginea primei mele papusi,imi vine in minte vecinului de la doi
Cand caut imaginea primului meu iubit,imi vine in minte doar un pantof ros
Cel mai rau e ca fapetele sunt acolo,asteptand sa fie gasite.
N-am uitat nimic,e o memorie sigilata,o chemare obsesiva la care nu se poate raspunde.
Am tipat.....

Ps.La multi ani,dragul meu prieten!

Niciun comentariu: