miercuri, 1 aprilie 2009

La multi ani Yral0101!

La multi ani Yral0101,postari mai bune si cati mai multi cititori!
Luna aceasta blogul meu implineste 1 an si inca il doresc,vreau sa l fac sa exprime viata,iubirea si tot ce simt.
E aprilie,e primavara si copacii au inflorit;iar eu ma simt fericita
Da,da e chiar asa cum ai citit.Sunt fericita!
Am uitat de clipele acelea triste asteptand rezemata de acel zid rece.
Inghetasem de tot,a trebuit sa renunt la asteptarea aceea ingrozitoare.
Am plecat demult.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca esti fericita! Asa trebuie sa si fi :)E imposibil sa fie probleme in paradis.. Per Sempre.EU (Stii tu 100% care "eu" .. doar m-ai cunoscut si inca ma cunosti destul de bine!)

yral0101 spunea...

Hmm imi e destul de greu sa mi dau seama cine esti tu,acel"per sempre "eu"...
Ar fi trebuit totusi sa te semnezi