marți, 3 februarie 2009

Secret

Am intrat in camera,nu mirosea a nimic
Dar camera arata de parca ar mirosi a flori de tei
Am gasit sub perna lui un caiet,erau atatea insemnari
Nici nu stiam cu ce sa incep
Era un scris marunt,in graba;dar aparte:
"Imi doresc sa te am,iubito!
Te iubesc atat de mult,mai ales ca stiu ca nu ai fost atinsa de nimeni
Esti atat de diferita de celelalte
Esti tot ce isi poate dori un barbat
Nimfeta...
Esti frumoasa,desteapta,esti pura
Iar felul tau de a fi m-a vrajit din prima clipa,a fost instantaneu
Tu nu ai idee cat de mult imi doresc sa fiu cu tine
Sa te am aproape
Sa te stiu numai a mea
Sa fim aceiasi persoana!"
Am inchis caietul si l am ascuns din nou sub perna
Inima imi batea din ce in ce mai tare
S-au auzit niste pasi puternici
Cred ca este el....
Voi fi a lui!

Niciun comentariu: