sâmbătă, 28 februarie 2009

Nu vreau sa mor!

Simteam cum Moartea se plimba prin casa,
Cum incerca sa ma stranga in brate
Si sa ma ia cu ea
Acolo...departe!
Aveam ameteli ingrozitoare,nu ma puteam da jos din pat
Trebuia sa merg in maini pana la baie
Respiram greu,pieptul ma durea,
Mainile imi amortisera,
Simteam cum mi se macina oasele
Imi era greata,imi venea sa vomit
Transpiram abundent desi in casa era atat de frig
Simteam ca iau foc
Limba imi amortise si era cat pe ce sa o inghit
Eram singura si imi era rau
M-am zbatut ore in sir singura in pat,cu durerile fizice si ameteli
Ai simtit vreodata moartea?
Imi doream ca ea sa vina acasa mai repede
Si cand credeam ca nu o sa mai vina
...a venit!
Vroiam sa ma tina in brate si sa ma pupe
Sa ma ia din bratele mortii!
Acum....traiesc!

Nu vreau sa mor!

Niciun comentariu: