marți, 24 februarie 2009

Imi era pofta de...

Imi era pofta de fragi,de mure
Imi era pofta de sarutarea ta
Imi era pofta de imbratisarea ta calda
Imi era pofta de mangaierea ta tandra
Imi era pofta de viata...
Sunt vie!
Iubesc,doresc....
Uneori nu cred ca exist,nici eu,nici tu,nici lumea ce ne inconjoara
Ma mir de existenta,dar ma bucur ca exist!
Si o capra exista,si un soarece
Si un mar...
Ce diferenta este intre o capra si un soarece!
Intre un mar si eu!
Mister al existentei noastre,
Cum poate sta un mar ,sus,in pom,agatat de o creanga?
Cum poate un soarece sa se strecoare printre cele mai mici gauri?
Le privesc cu atat interes,
Incerc sa observ si sa descopar tot ce ma inconjoara
Ce diferenta exista intre cifre si un filosof!
Intre cer si iarba!
Doar tu si eu ne asemanam
Suntem nascuti din aceeiasi raza de soare!
Te iubesc...

Niciun comentariu: