sâmbătă, 7 februarie 2009

La Ateneu

Serile trecute am fost la Ateneul Roman:
Orchestra Simfonica a Filarmonicii "George Enescu"
Dirijor:Jin Wang
Solist:Aurelian Octav Popa
Corul Filarmonicii "George Enescu"
Dirijorul Corului:I.I.Prunner

Program

  • F.Mendelssohn Bartholdy - Uvertura la “Visul unei nopti de vara”
  • Kramer – Concert pentru clarinet ÅŸi orchestră op. 36
  • Haydn – “Nelson Messe”
"Ai rezistat eroic,data viitoare cu siguranta nu te mai prind!"
Cladirea,in sine,m-a fascinat.Este superba te face sa visezi cu ochi deschisi.
Prima parte a concertului mi a placut,a doua in schimb m-a iritat ingrozitor facandu-ma sa nu mai am rabdare si sa mi doresc sa plec.
Sala era plina de persoane de varsta a III a,desprinse parca din operele lui Caragiale:machiate strident care parca voiau sa epateze.
Concertul se asemana cu gandurile mele,se amplifica cu fiecare sunet,cu fiecare gand.
Mainile se miscau fara voia mea,ceva din mine vroia sa plece,iar in mintea mea se perindau o groaza de idei,de persoane...
...un haos total!
Ea mi-a luat mainile intre ale ei pentru a le linisti.
Erau reci si umede,nu le mai simteam maini,doar.....un mar rosu!
Privirea mea spunea multe,dar nu si ceea ce voiam cu adevarat
....pe tine!

Niciun comentariu: