joi, 19 februarie 2009

Maine voi reusi!

"-Parca te ai mai schimbat un pic sau mi se pare mie?Esti mai vioaie,mai matura cu o picatura...mai degajata.Pana acum imi pareai un copil speriat,neajutorat.Acum treptat te transformi intr-o femeie!"imi spunea un bun prieten.
Si incep sa cred ca asa este....
Am revenit la normalul impus de societate,desi analizand aceste zile nu as zice.Am fost la fel de nazdravana ca de obicei,desi de data aceasta am atras toate energiile negative ce se indreptau spre mine.
Zapada imi biciuia fata,sosestele imi erau imbibate cu apa,iar fata imi era plina de urme de ciocolata.Iar ea ma striga,ascunsa dupa acel paravan:
-Hey,ce se intampla acolo?Ce faci...?
Paseam cu frica pe asfaltul plangacios,si numaram fulgi de nea ce se topeau de indata ce se intalneau cu picaturi de ploaie.
Tramvaiul s-a oprit intr-un mod misterios,firele de deasupra facusera un scurt circuit si astfel s-a creat o harababura de neimaginat.
Fulgii de nea ma ametesc cu jocul lor energic,ma duc intr-o lume a frigului material
Ma gandesc la un cald spiritual...la tine!
Maine, voi reusi...

Niciun comentariu: