joi, 12 februarie 2009

De ce mi apari in vise?


Butonam energic telecomanda cand aud pasi indreptandu-se spre usa apartamentului.Ma ridic de pe canapea cu perna in mana si ma uit pe vizor.Nu vedeam nimic,dar simteam de parca cineva era de partea cealalta a usii.M-am intors din nou pe canapea,am baut din sticla abia scoasa din frigider;dar era atat de calda desi avea gheata in ea.Am pus-o in congelator si m-am aruncat din nou pe canapea.Dar batai usoare in usa m-au facut sa ma ridic pentru a vedea cine e.Stupoare...nimeni!
Astept cateva clipe asezandu-ma pe gresie,rezemata de usa.Simt din nou lovituri in usa,de data aceasta energice.Ma ridic si ma uit pe vizor,am vazut doar o ceafa de barbat.Am intrebat:
-Cine e?cu o voce curioasa si nerabdatoare.
In schimb de partea cealalta a usii rasuna o voce puternica:
-Deschide-mi frumoaso!
Bataiile in usa s-au amplificat,am mai verficat inca o data daca am incuiat bine usa,dar pentru o clipa am descuiat-o.El a fortat-o,dar intr-un mod paradoxal am avut puterea necesara sa o incui.
-Deschide-mi,altfel intru peste tine!Te omorrr...
Desi incercam sa ma stapanesc,mainile au inceput sa mi tremure si vroiam sa fie doar un cosmar.Simteam deja cutitul prin usa cum imi strapunge rochita de matase,pielea,muschii.Simteam cum sangele incepuse sa siroieasca si am ametit....
-Te omorrr,haha...te omor,haha!
In carte era un sarpe subtire si lung,o broasca mare raioasa si scarboasa si un pui de brotacel.Simteam ca inebunesc de frica,nu mai intelegeam nimic
Saream coarda pe aleea din fata casei,cand am intors capul te am vazut pe tine.Erai atat de slab,aveai mana in gips,un dinte spart si barba.Am fugit spre tine si am incercat sa te ascund;te am impins intr-un gang.Te am intrebat:
-Ce faci aici?Ce cauti aici?Ce s-a intamplat cu tine?
Erau atatea intrebari,si tu mi ai raspuns atat de simplu cu:un sarut!
Aveai cizma mea in mana,am luat-o repede si am bagat-o confuza in geanta.Te-am rugat:
-Lasa-ma in pace!Nu ma mai cauta!Uita-ma!desi nu vroiam asta.
Iar tu m-ai sarutat pe buze,pe frunte,pe obraji si mi ai soptit ceva la ureche.Am fugit nebuna,cu atatea ganduri si actiuni in minte,incat am uitat ale tale cuvinte!
De ce-mi apari in vise?

Niciun comentariu: