vineri, 20 februarie 2009

O zi...

Stateam in pat inveliat cu 2 paturi groase desi lemnele ardeau puternic in soba,cu pernuta sub cap ascultand la ce doi:un el si un ea.
El:Luni ma internez...
Ea:Am atatea de facut!
El:Nu o sa mai pot fuma!Cum o sa ma pot stapani?
Ea:La asta te gandesti tu acum?
Trage avid intr-o tigara,scoate fum pe nari,pe gura si priveste pe fereastra.
El:Ce ninge!Ce geamuri murdare....
Ea:Off si sunt singura!
El:2 saptamani,2 saptamani....2 saptamani....2!
Ea:Baia,bucataria,camerele...sunt atatea de facut!
Eu:Dati-mi voie va rog,temperatura media anuala de 18 sau 25?
Ea:Ma doare in piept!
El:Ce as mai fuma o tigara...
Eu(in gand):Dar ce e cu el?fumeaza si chiar in acest moment isi mai aprinde una.
Isi muta tigarile dintr-un pachet in altul,din pachet in tabachera,le pune pe masa,apoi le ascunde in buzunar.
Ea:Nu am pofta de mancare!
El:O sa mi ia sange,nu o sa fumez!
Eu:Si cu liniile acestea doua ce sunt?
Ea:Esti tu paralela cu tot...(dupa cateva secunde)Ce am zis?
Eu:Nimic,dar sa sti ca sunt curbe,Cur-be!...nu sunt paralele
El:O sa ramai singura si tigarile mele la fel!
Ea:Si ce daca o sa mori?Ti-e frica?
El:Si tigarile mele....
Eu:Maine,ce va fi maine?
Am tacut pentru cateva ore,iar ei au inceput sa continue cu aberatiile lor,vorbeau si se intelegeau separat.Fiecare vorbea despre ce-l durea,ce-l macina netinand cont de ce spunea celalalt;mi-am dat seama ca eram singura sanatoasa din aceea camera.
Am adormit, el ramasese la geam cu tigara neaprinsa in gura repeteand intruna "2 saptamani",iar ea se tot plimba prin casa numarand camerele.
Nebunie?sau doar suferinta?

Niciun comentariu: