vineri, 20 februarie 2009

Medii geografice

Am plecat dimineata ametita din patul meu cu mediu ecuatorial si musonic spre acel loc temperat,cu paduri mixte si chiar mediu de tundra.Dupa minute in sir de asteptare,apare si acel chip cunoscut mie:plete roscate,ten alb sidefat si zeci de informati;apoi dupa alte cateva minute apare si persoana aceea cu plete violete.Am mers minute in sir,totul parea nepopulat,am observat camile,girafe pe semne ca savana e aproape.Mai intai ne am informat si intr-un sfarsit am gasit-o...am privit acele paduri galerii,si toate fiintele ce vietuiau pe langa ea.
M-am gandit ca ar trebui sa protejam si sa conservam toate aceste specii pe cale de disparitie,sa diminuam poluarea si desertificarea,sa impiedicam hazardele. Am vorbit cu o pasare emu care ne a ras in fata si ne a spus raspicat:Maine!
Nu erraaa,nuuu....
Eram dezamagite,ne-am simtit penibil;vom reveni dimineata!
Unde sunt cu toti?
Maine oare ce va fi?
Oricum voi reusi!

Niciun comentariu: