luni, 16 februarie 2009

Nesimtire

In weekend-ul ce abia a trecut mi am dat seama ca un roman nu ar avea nesimitirea unui oriental.Am ramas profund marcata de lipsa de bun simt a unei tinere mamicii musulmane care initial se asezase la masa de langa noi.Dar mai apoi,am facut un schimb de locuri pentru a o hrani pe micuta,cica.
Dar in cateva minute ne-am trezit cu 3-4 copii cu taviile in mana care s-au instalat peste noi,iar tanara nu a schitat macar un gest.Bineinteles din prea mult bun simt nu am zis nimic,ne am ridicat si am plecat.
Normal ca dupa aceasta faza,am ramas cu un gust amar si parerea mea despre orientali s-a detronat totalmente in favoarea antitetica a celei initiale.

Cu siguranta,data viitoare langa mine va fi OCUPAT chiar daca voi fi singura si nu voi astepta pe nimeni!

Niciun comentariu: