duminică, 14 decembrie 2008

Promiti?

Fara tine ar fi cumplit
Fara tine mi ar fi greu
De nu ai fi tu asa cum esti
N-as fi nici eu asa cum sunt
Sa-mi aduci nopti de iarna reci
Sa ma faci sa sufar
Dar sa nu poti sa pleci
Afara aud ploaia care tocmai a inceput sa cada
Lovind usor frunzele ce au mai ramas in copaci
Nu pot spune ca regret!
E o vreme tocmai buna de stat in casa
Ce altceva pot face decat sa-mi reamintesc cum a fost!
Superb...
Ploua,era frig si tu imi sopteai:
"Te iubesc mult si nu vreau sa te pierd niciodata!"
Pe langa noi treceau zeci de masini
Eram in mijlocul strazii,dar nu ne pasa
Eram noi doi!
Si ce conta....
Vantul se strecura pe sub hainele aproape ude
Iar tu ma strangeai in brate cu putere pentru a ma incalzi
Ma sarutai de parca voiai sa mi scoti sufletul din mine
Numai tu stii sa ma faci sa ma simt atat de bine
Simteam ca zbor
Ahh...cat te iubesc,dragul meu!
Sa nu mai pleci niciodata de langa mine!

Orice s-ar intampla....
....Promiti?

Niciun comentariu: