duminică, 14 decembrie 2008

Noapte...

Era trecut de miezul noptii
Iar eu nu puteam sa dorm
Simteam sunetul a doi oameni care dormeau
...in acelasi pat!
Da,dormeau!
Ma gandeam la tine,privind la luna plina
Dintr-o data m-a cuprins dorinta de a dormi cu tine
Dorinta de a ma cuibari langa tine
Nu neaparat dorinta de a ne contopi trupurile
Ci mai degraba tot ce avem,toti anii nostri,toate amintirile noastre
Impletite cu imbratisari si saruturi patimase
De ce as face acestea?
Daca nu pentru ca am realizat deja ca voi imparti viitorul cu Tine!
Cu siguranta nu vom dormi prea repede
Tu,asa cum ai spus,nu te vei satura sa ma privesti dormind langa tine
Iar eu probabil iti voi povesti cate-in-luna-si-in-stele
Ah va fi o noapte atat de scurta,in comparatie cu celelalte nopti
Oare cum e sa te trezesti dimineata in bratele celui iubit?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna frumoaso, aseara am avut ce-l mai frumos vis, nu e prima data cand te visez, dar oricum vo mai fi si altele, dar aseara a fost diferit mi-ai spus "Te iubesc" si tinandu-ma de mana puternic cu ochii inlacrimati "Nu pleca de langa min" Stiu ca a fost doar un vis si nu realitate. M-am trezit cu lacrimi in ochii si cu ganu la tine, rasufland greu deoarece siu k nu simti nimic pentru mine doar un simplu amic. Dar cineva nu ma lasa sa incetez a te iubi, pe zi ce trece eu ma gandesc la tine si nu te pot uita nici o secunda, dar de ce toate astea mie? de ce sufar pentru cineva care nu ma vrea ? Sincer nu stiu de ce dar poate k intr-o buna zi o sa-mi dau seama unde am gresit si o sa regret pe veci. Imi este greu sa fiu k alticneva si cu gandul tot la tine, nu vreau sa planga alte fete dupa iubirea sau sa sufere. Stau si ma gandesc de ce acest vis tocmai acum, oricum acest mesaj o sa fie doar citit, dar tot ce simt eu pentru tine nu am cuvinte, as fi facut orice pentru tine dar in scur timp nu o sa mai fiu in tara.Mi-ai spus sa nu plec si nu am facuto, vorbeam cu tine si plangeam dar nu stiu de ce nu ma pot ori sa te uit, sa nu te mai iubesc, nu te pot uita deoarece te iubesc enorm si nu te voi uita niciodata. Te pup dulce pe obrazul tau fin, iti urez Sarbatori fericite alaturi de mami tau ( pupo te rog din partea mea), pupik pe buni si ai grija de ea :X:X:X ( imi pare nespus de rau k nu am cunoscuto )dar asta este, salutal pe tati din partea mea si sa aibe grija de voi. Ai grija de tine si nu te schimba pentru nimic in lume, cine site poate cand ne vom vedea o sa fi o fata mare si fericita. Te iubesc mult de tot. George !!!