joi, 25 decembrie 2008

Craciun fericit tuturor!


Mi-as fi dorit sa alerg desculta prin zapada pana la brad
Si acolo sa gasesc ceva de la tine
Dar n-am gasit nimic,decat un glob spart

Mainile imi inghetase,si lacrimile imi curgeau
Nu erai tu,nici Mos Craciun,nici...
Am inceput sa cant domol
Sa te strig cu glasul rece
Dar n-ai venit

In minte imi rasunau vorbele tale:
"La cat de demoralizat eram azi
Dar cand te-am luat in brate a disparut tot
M-am simtzit asa de bn..."
Mi-as fi dorit sa faci si tu acest lucru
Sa ma ridici de jos
Dar n-ai facut-o,pentru ca nu erai
Mi-ai spus,de asemenea:
"Ma faci sa rad atunci cand imi este greu

Sarutul tau ma face sa uit de greutati
Imbratisarea ta ma linisteste!"
De ce nu esti langa mine
De ce ma faci sa plang?
De ce..
De ce ma faci sa ma simt ca "fetita cu chibrituri"?
Pentru tine e Craciunul?
....ca pentru mine nu!

Niciun comentariu: