sâmbătă, 20 decembrie 2008

Cel care...


Lacrimile care imi scaldau chipul
Se amestecau cu stropii ploii dese care imi biciuiau fata
Ca si cum ar fi pedepsit-o pentru acea iubire nefericita
Nu mai stiam care-s lacrimi,care-s stropi....
Poti muri din prea multa iubire?
M-am intrebat de atatea ori
Se poate muri din cauza aceleiasi dureri care iti da viata
Sa dispari,lent;dar sigur din atentia tuturor
Sa te inchizi in tine insati
Si sa te sfarsesti ca o lumanare demult aprinsa,in coltul intunecat al camerei
Mi-as dori sa iti mai vad din nou scanteile din privire
Dar sa nu ma aprind...
Sa simt din nou mainile tale alunecand pe pielea mea,
Buzele tale calde lipindu-se de ale mele,topindu-le!
Cel care iti da viata cu o simpla privire,
Scrie condamnarea ta la moarte cu un singur gest!

Niciun comentariu: