joi, 25 decembrie 2008

Impacare


"Cat mi-ai lipsit in tot timpul in care nu am fost acolo unde trebuia sa fiu de la inceput"
Vroiam sa te fac sa dispari pentru totdeauna din viata mea
Desi ar fi trebuit sa-mi calc pe inima
Dar cand te am vazut ochii au inceput sa mi straluceasca puternic
Am stat imbratisati ore in sir,desi era atat de frig
Eram singuri
Nu m-as mai fi dezlipit de tine nicicand
Pentru o clipa am avut impresia ca suntem pe o scena
Ca suntem actori,si ca ne jucam rolurile
Dar era doar viata noastra
N-ai sa intelegi niciodata,dragul meu!
De ce...
Lacrimile incercau sa mi se strecoare prin ochii obositi
Iar cand mi am ridicat capul de pe umarul tau
Pentru a-ti privi chipul am observat ca si tu plangeai
Am incercat sa ti sterg lacrimile fierbinti
Si sa readuc zambetul pe chipul tau
Dar mi era greu
Pentru ca sufletul meu plangea,era ranit
Mi-ai spus ca ma iubesti si ca nu ai sa ma parasesti
Si am simtit asta...
"Tu ma faci sa ma simt bine
Ma faci sa rad
Ma faci sa plang
Dar pentru ceva nobil ..."
As fi putut sa ti spun orice ca tu sa pleci
Si astfel sa se termine tot
Ma stapanise un soi de disperare
Nu,nu puteai sa pleci si sa ma lasi din nou singura
Nu te voi lasa niciodata sa pleci de langa mine,
Doar daca tu imi vei cere asta!
Cu aceste cuvinte adorm in fiecare seara:
"Te iubesc mult ingerasul meu!"
Mi as dori sa fim nedespartiti...mi-e dor de tine!

Un comentariu:

Daniela spunea...

Parca ma regasesc si eu in povestea ta :D