sâmbătă, 20 decembrie 2008

Noi doi...

Noi doi ne-am cunoscut intr-un sfarsit de vara
O vara ce pentru mine fusese torentiala
Si tu ai potolit-o cu zambetul si vocea ta
Ce frumos suna numele meu rostit de tine!
Ne-am intalnit la coltul gandurilor mele
Si au coincis cu ale tale...
In timp ce ma indreptam spre tine
Gandeam:"Ce diferit este el fata de mine!"
Dar era doar un gand,
Ce s-a sters dupa ce am descoperit
Ca defapt tu esti oglinda in care ma priveam!
Tu stiai ca trebuia sa fiu a ta
Si ai reusit sa o faci sa fie asa.
Ma hraneam cu tristete si melancolie,
Cand nu erai langa mine
Simteam ca viata mi-e suspendata
Zaceam ca un cadavru
Asteptand sa accept sa te reintorci la mine
Si ...am reusit!
Te ai gandit oare ca iti vei putea petrece toata viata cu mine?!
Ti-ai dori?

Niciun comentariu: