miercuri, 10 decembrie 2008

Marturisiri...

Sunt ferm convinsa ca nici un vis nu poate dura pana la nesfarsit
Ori se indeplineste si apoi se destrama usor,
Ori ramane pentru tot restul vietii doar o iluzie.
Dar totusi am sa te visez mereu...
Traiesc enigma iubirii intr-un vis continuu
Doar din soapte fine,atingeri diafane
Imi incalzesti mainile reci
Ma strangi la piept sa ma linistesti
Ma saruti usor pe frunte si apoi pe buze
Ce iubitor esti!
Ma ridici spre cer si mi spui ca esti dependent de mine
Ca voi fi doar a ta,mireasa ta pe veci!
Te pierzi in privirea mea adanca si ma lasi jos
Cand suntem impreuna plutim pe nori pufosi
Uitam de tot ce ne inconjoara,minimalizam totul
...si suntem doar noi doi!
Multumesc ca mi-ai dat sansa sa descopar ce este iubirea
TE IUBESC si nu pot ascunde
Pentru ca acesta este singurul sentiment pretios pe care inima mea il poate nutri in aceasta lume ciudata.
Iti ador fiecare parte a corpului,fiecare gest,fiecare pas ,fiecare privire
Te iubesc asa cum esti,asa cum si tu o faci!
Iar daca ar fi sa aleg cel mai important moment din viata mea
Cu siguranta as alege momentul in care te am cunoscut pe tine!
Pe tine...nu te voi putea uita niciodata!
Chiar de voi pleca departe
Chiar de voi avea pe altcineva
Chiar de nu vei fi!
Si stii de ce....
Prima iubire nu se uita niciodata!
Desi pare doar un cliseu ipocrit,e adevarat!
Sa nu uiti niciodata aceste randuri...

Niciun comentariu: