vineri, 28 noiembrie 2008

Dorinta

In realitate sunt scarbita de gandurile,dorintele mele;
Dar aceste dorinte sunt mai puternice ca mine
Dorinta de a manca un kilogram de ciocolata
Dorinta de a merge dezbracata prin zapada,noaptea
Dorinta de a dormi pe o banca in parc langa un foc improvizat dintr-un ziar ud
Dorinta de a alerga pe un camp plin cu macii
Dorinta de a da cu capul intr-un zid masiv de piatra
Dorinta de a merge cu sireturile dezlegate pentru a cadea ca tu sa ma ridici
Dorinta de a ma furisa pana la etajul 3,in patul tau si apoi sa ma imbrac cu al tau tricou
Dorinta de a citi o carte in timp ce fac echilibristica pe o sfoara
Dorinta de a bea o sticla de vin rosu sub felinarul de langa casa
Dorinta de a scrie neadevaruri si critici
Dorinta de a ti sparge capul daca imi esti infidel
Dorinta de a vorbi fara oprire zile in sir
Dorinta de a fi eu....
Dorinta de a fi iubita pe vecie
Iubirea mea fata de tine e mai puternica decat sunt eu insami
Ea este insa lipsita de dorinta trupeasca
Dorinta de a fi tu,si tu eu si noi doi tu si eu,noi tu,noi eu!

Niciun comentariu: