sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Haine...

Uneori mi e greu sa dorm
Am insomnii
Ma asez in pat,sting lumina
Si ma gandesc ce fac ceilalti
Unii dorm,altii se distreaza
Iar eu ma gandesc la ei
In miez de noapte scot hainele din sifonier
Se aduna gramezi,
Daca nu ma voi lasa de acest viciu
O sa dorm pe munti de haine,
Iar tavanul ma va strivi usor
E atat de dur...
Uneori le vad ca fiinte,imi sunt atat de apropiate
Ma dezbrac,umblu zeci de minute goala prin casa
Simt ca cineva ma urmareste pe fereastra
Imi iau niste fiinte ce imi acopera gatul,bratele si abdomenul
Simt cum ma mangaie usor
Sunt atat de pufoase
Pe picioare mi se catara cu fermitate
Pana cand le simt pe coapse,pe solduri
Sunt atat de energici
Tin pasul cu mine,alergand pe norii
Se aude un zgomot
Se ascund cu toate
...si ma lasa atat de singura
In mijlocul camerei atat de dezbracata.
Era doar trecutul ce batea la usa
A intrat atat de fulgerator
Am cazut slabita,goala pe covor
...mi-e somn!

Niciun comentariu: