sâmbătă, 8 noiembrie 2008

La multi ani!

In caz ca nu stii,am si un al doilea nume:Gabriela si prin urmare astazi este ziua mea.
La multi ani mie si tuturor celor care isi sarbatoresc ziua astazi!
Vreau sa va multumesc tuturor pentru e-mail-uri,sms-uri,mesajele pe diverse site-uri,cadouri!
Multumesc,ca mi ati inveselit ziua,ca m ati facut sa zambesc.....ca m ati facut sa simt ca simtiti ca traiesc!
Azi am fost foarte matinala,desi am dormit atat de bine langa Andytzu care m a incalzit toata noaptea.
Am gatit cate ceva si apoi am iesit un pic in oras...a fost super!
M-am intors seara,obosita dar fericita...
Multumesc pentru ca existati si ca ma surprindeti in fiecare zi!
Din pacate am cateva zile lipsite de inspiratie asa ca imi cer scuze pentru ca nu sunt prea originala si nu dezvolt mai mult
Voi reveni cu postari mai bune!
Imbratisez si pup prietenii mei dragi!

Niciun comentariu: