miercuri, 12 noiembrie 2008

Incertitudine

Ma simteam arsa de dorinta de a ti privi chipul
Nu mi puteam lua ochii de la tine nici macar pentru o clipa
Voiam sa ma apropii
Si in acelasi timp sa fug
Doream sa te cunosc in profunzime
Si in acelasi timp sa nu stiu nimic despre tine
As vrea sa te privesc in ochi sa vad ce gandesti
Dar totodata nu mi pot ridica privirea,de tristetea ce ma copleseste
Starea mea de confuzitate,incertitudine a adancit si mai mult prapastia dintre noi doi
Tinandu-mi mainile impreunate
Nu le mai simteam maini,
Nu le mai simteam ale mele
Erau foarfece,bolovani
Sperantele mele s-a spulberat
Pierderea ta a fost pentru mine simbolul pierderii lumii intregi
Cand scriu aceste randuri
Ma gandesc la tine
Si ceea ce pluteste asupra mea
Este chipul si parfumul tau
Ma apasa cu greutate...
Incat ma doare capul,trupul
Dar zambetul tau...
.....mi a adus aminte ca trebuie sa traiesc!

Niciun comentariu: