luni, 3 noiembrie 2008

Viata si Moarte

Am pasit cu greu pe trupul tau
M-a speriat sangele ce il acoperea
Avea o culoare stranie
Parca avea viata
Si ar fi vrut sa ma invaluie
Sa ma absoarba
Sa te recladeasca din mine
Am trecut pe partea cealalta
...a mortii,a trecutului
Pentru a invia
Ti am luat trupul si l-am asezat pe o pajiste verde
Te-am stropit cu apa rece
Ti-am sarutat buzele
Erau atat de sarate,de uscate
Nu.nu ai deschis ochii,nici gura,nici degetele nu le ai miscat
S-a dus speranta vietii!
S-a dus si viata mea
Am adormit in bratele tale moarte
Am visat indelung...
Soarele abia rasarise
M-am ridicat brusc...
Pentru o clipa am uitat de tine,
Dar mi-am vazut trupul intins langa al tau
Sufletul se ridicase
Rataceste pe cai nebanuite
Eu eram suflet,ei materie...
Am simtit o suflare calda pe umarul meu
Apoi un sarut pe gat
Am tresarit,mi-am intors capul
Si te am privit!
Esti tu iubite...
Te am asteptat atat de mult!
Ia-ma de mana si sa pasim catre o noua viata!

Niciun comentariu: