sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Vis

Am tras perdelele si m-am asezat in pat
Era atat de liniste...
Razele patrundeau usor prin matasea rosie
Vantul se strecura usor prin fereastra intredeschisa
Iar eu stateam in bratele tale
Simteam ca nu exist
Mi-ai absorbit viata cu tot
Ma simteam tu,dar defapt eram doar eu
...si tu!
Toata agitatia si energia care ma caracterizeza a fost absorbita de tine
De contactul dintre trupurile noastre
Erai atat de fierbinte,iar eu atat de rece
M-ai dezghetat,eram intr o liniste profunda cu mine
Am adormit cu capul pe pieptul tau
Ascultandu-ti bataile inimii
Simtindu-ti respiratia
M-ai sarutat usor pe frunte
Te am simtit....
...atat de aproape,aproapeee!
Zambeam fericita
Cand lampa a cazut pe covor
M-am trezit,
Si am observat ca eram singura
Doar camera mea,vantul si cateva raze de soare
Moarte!

Niciun comentariu: