luni, 11 august 2008

Tabu...


Probabil te gandesti de ce anumite popoare nu consuma carne de porc,in special evrei,arabi,turci s.a.m.d?
Acest lucru m-am intrebat si eu...
Unul dintre motive,cel scris in Biblie,este ca duhurile rele au intrat in aceste fiinte.
Sincer,nu prea il agreez...mi se pare doar o poveste pentru copii.
Nu,nu vreau sa par ateu,nici nu sunt.
Dar am un motiv mai bun pentru acest obicei(daca ii pot spune asa) si anume evrei in acele vremuri,cand se scria Biblia erau canibali;dupa uitarea acestui statut si pentru nereluarea lui carnea de porc a fost interzisa pentru ca gustul acesteia este asemanator cu cel al carnii de om.
Care dintre aceste argumente ti se pare mai relevant?
Oh,ce fiinte adorabile!Si ce mai seamna cu noi,fiintele omenesti!
Sa fie un compliment atunci cand ni se spune:"Esti un porc!"sau...?
Un subiect la care nu multi se gandesc,o sa mai cercetez si am sa te anunt.
Tabu...

Niciun comentariu: