duminică, 10 august 2008

3 ani!

Au trecut atat vreme de cand nu te am vazut Anii de zile.... 3 ani de ganduri si de dor Ma cunosti de cand am venit pe lume Iti eram drag de atunci Dar de fiecare data ne intalneam sub alta identitate Ultima oara nu stiai ca sunt fetita cu doua codite ...atat de energica! Ne-am apropiat unul de celalalt Ma iubeai ...si te am iubit si e u,la randul meu Desi eram constienta ca vom fi despartiti ...de atatia kilometri Dar ce conteaza,dragostea noastra o va strabate Pe noi doi ne leaga un juramant Un juramant solemn sub cerul incarcat de stele In fata unei bisericii vechi Acum mi-au ramas doar amintirea acelor clipe Lantul tau pe care s-a asezat praful Si un siret alb nastrusnic Si tu...departe! Astept clipa reintalnirii... Ochii care nu se vad se uita Doar atunci cand nu iubesti cu adevarat! Nu am sa te uit niciodata!

Niciun comentariu: