miercuri, 6 august 2008

Ai distrus tot...

Ce gratie! Ce armonie! Ce vitalitate! Asa cum imi spunea o persoana draga Dar tu... Ai distrus tot... Un corp zvelt, Ce si-ar fi dorit sa alerge deasupra norilor Si curcubeul sa fie linia de sosire Un chip bland,de inger Cu un zambet fermecator Cu niste ochi mari Ce ti dadeau impresia ca sunt atotsiuitori Dragalasa! Ai distrus tot... Mi-ai luat speranta Mi-ai luat dorinta de a iubi Mi-ai luat ambitia Mi-ai luat intreg sufletul cu tine Iubirea adevarata este aceea care rezista in timp Desi cel pe care il iubesti nu e langa tine Desi nu mai este al tau Tu esti fericit pentru fericirea lui Asa sunt si eu... Desi ai distrus tot.. A trecut destul timp de atunci Dar stiu ca inca mai tii la mine Mi-ai zis-o chiar tu Ai distrus tot... Chiar si dorinta mea de a fi a ta Dorinta mea de a fi una si aceiasi persoana Ai distrus tot... Si cel mai mic dram de fericire Dar sunt fericita ca esti tu fericit Ai distrus tot... Dar vom fi din nou impreuna! Alearga tu in locul meu pe norii pufosi Iar eu voi fi linia ta de sosire Ai distrus tot... Dar mai poti repara! Grabeste-te baiete cu semn in frunte! Ai distrus tot...

Niciun comentariu: