duminică, 31 august 2008

Home sweet home!


Home sweet home!
Finally homeeeee!
Nu stiu de ce reactionez asa pentru ca a fost chiar placut in taramul plin de vata de zahar;dar,da exista un dar....
....there is no place like home!
Totul a inceput intr-o seara,intr-un mod spontan:"Plecam!"
Ce simplu,nu?si ce greu pentru mine....
Urasc calatorile cu masina,trenul,orice mijloc de transport;oricum m-am hotarat:nu voi mai pleca niciodata pe distante lungi.
In cate zile voi ajunge per pedes in India?
Uh ce vorbesc eu aici!?se pare ca sunt inca sub efectul daunator al calatoriei
Ce soare,prea multa miscare pentru mine,prea mult ore,prea multe curbe...lesin.
Hey trezeste-te!stai in picioare!
Mor....
Peisaj miraculos lovit de un soare arzator,o casa vie lugubra si personaje trasnite.
Seara,intinsa pe sezlong invaluita de adierea usoara a vantului sunt atacata de o fiinta inaripata...un infiorator liliac impreuna cu mama sa
Tipete,zburau spre mine amandoi,rasete...se izbeste in abdomen,vrea sa si faca culcus in al meu par
Panica!
Tot felul de ganganii,o vulpe,un dihor...un cap mare,unul mic....ce sa fie oare?
Un cer de foc,de apa si de stele
Superb,as fi vrut sa le privesti cu mine
Apus de soare si noi imbratisati!
Dar tu nici nu ai stiut,erai prea ocupat cu batista imensa cu care iti stergeai nasul borcanat
Nu plangeai dupa mine,doar ai racit.
Ti-am spart geamul cu o piatra,intr-o seara cand m-am gandit ca nu trebuie sa mai las nimic;dar tu nu ai sa stii ca am fost eu.
Un lac tulburator,impanzit de broaste de tot felul si de serpii incolacitii.
Uh ce multi,si cum scot capul la soare,au pete galbene in parti...sunt pe val!
Ea suna la 112,el cu o grebla si o lopata incearca sa i omoare,se incolacesc,vin spre mine.
Eu rad in hohote,ea ma trage inapoi se apara cu o galeata rosie,tipa.
Unul moare si o data cu el dispar si ceilalti,pesemne ca s-au speriat;dar cu siguranta vor reveni.
Casa groazei sub lumina palida a lunii,inconjurata de mii de stele
Imi va fi dor de ea,de ele..
Mi-ar placea sa aud cuvinte ca de exemplu:"Mi-ai lipsit!","Mi-a fost dor de tine!",desi sunt atat de lipsite de originalitate...mi le doresc!
Inca le astept...

Niciun comentariu: