luni, 4 august 2008

Casa de piatra!



M-am tot gandit la tine
Si acum o fac...
Probabil ai fost singura persoana care mi a placut
Dar totusi nu am fost indragostita de tine
Te am cunoscut acum un an
A fost deosebit!
Eram in bratele tale
Si ma sarutai
...eram pasiva!
Mi as fi dorit sa gandesc in acel moment
Dar mintea mea era latenta
Nu ma gandeam ca asa o sa se termine totul
Cand m-ai lasat in fata portii
M-ai pupat,
Dar nu stiam ca va fi pentru ultima oara
Ai plecat fara sa te mai uiti in urma
Si apoi au urmat zile pline de orgoliu
In care nu vroiam sa ti vorbesc
In care imi era dor de tine
Si te am pierdut...
...pentru totdeauna!
Probabil m-ai si uitat
Dar eu nu,nu as putea
Mi se deruleaza totul ca un film
Inca nu realizez,
...tu te casatoresti!
Ma bucur,
Pentru ca o parte din tine se afla in mine
Si stiu ca e fericita!
Dar totusi mi-e greu
Mi-e greu sa ma obisnuiesc cu ideea
...ca in curand vei avea familia ta!
Casa de piatra,prieten drag!

Niciun comentariu: