miercuri, 6 august 2008

Panica de Jeff Abbott


Din toate cartile pe care le am imprumutat de la biblioteca,"Panica" de Jeff Abbott mi-a placut cel mai mult;nu am lasat-o din mana pana cand nu am terminat-o,desi are in jur de 500 de pagini.
Nu o sa ti spun prea multe,pentru a te lasa sa o citesti si sa descoperi adevarata origine a
familiei Casher.
Personajul principal este Evan Casher,fiul sotiilor Casher,regizor de filme si iubitul misterioase Carrie.
Actiunea incepe intr-o dimineata cand mama lui il suna,cerandu-i sa vina urgent acasa.Dar ajungand acolo nu il intampina decat cadavrul mutilat al acesteia si ucigasul care....
Isi da seama ca intreaga existenta a fost o simulare ingenios construita si acum este in pericol.
Pentru mine este o carte formidabila,iar personajul principal este fermecator,un stil de viata plin de mister,actiune si neprevazut.

"Panica" m-a trezit din nou la viata si m-a facut sa ma gandesc la multe....
Oare cine sunt eu?
De asemenea mi s-a intarit si mai mult ideea ca nu trebuie sa am incredere in nimeni doar daca este ultima solutie.
Sincer mi as dori....o viata ca aceasta!

O carte captivanta...citeste-o!mai ales daca iti plac thrillerele

Niciun comentariu: