duminică, 10 august 2008

Marturisire

Zile la rand m-ai urmarit
Chiar acum imi vine in minte o imagine fulgeratoare
Eram cu el in tramvai
Seara...era frig
Ne am apropiat unul de celalalt
Si am vazut chipul tau ce ne privea cu ura
Am apasat energic pe buton
Si am pasit pe pajistea de beton
Am ramas cateva minute uitandu-ma dupa tramvai
Intalndinudu-ti privirea diabolica
...un zambet sarcastic
Si apoi in gol...
Ai vrut sa ne omori
Probabil pe minte mai intai
Pentru a nu te indupleca
Si acum imi suna in minte intrebarile tale
Ce ma faceau sa ma simt cumplit
"Cu ce e el mai bun decat mine?"
"Te-ai sarutat cu el,ti-a tras-o....a fost bine?"
Si el,si ea ar fi vrut sa ma ucida
Imi inchipuiam cum va veni plin de sange cu un cutit in mana
Si cu capul lui sub bratul plin de zgarieturi
Imi inchipuiam cum vei infinge cutitul cu mana tremuranda in fruntea mea
Cum va tasni sange si totul se va pierde
....in pete rosii.
Mi-ai fi spus poate:
"Regret,dar daca nu ai fost a mea
....soarta asta iti e!"

Niciun comentariu: