marți, 5 august 2008

Imi amintesc...


Zeci de trandafiri rosii,jucarii imi umpleau casa
Erau de la tine...
Imi daruiai de fiecare data cand veneai la mine
Mi ai fost cel mai bun prieten in acele vremuri
Ma cunosteai cel mai bine
Ma simteai intotdeauna
Stiai cand sunt nervoasa,
Cand nu am chef sa ies din casa
Oh,cate amintiri traznite!
Imi amintesc cum ai venit cu plapuma si perna la liceu pentru ca imi era frig si somn.
Imi amintesc cum mi-ai dat hanoracul tau,si ai ramas doar in tricou la 10 grade minus.
Imi amintesc cum alergai cu mine in brate prin ploaie,dupa tramvai...
Eram in stare sa strabatem lumea impreuna
Alergam amandoi pana acasa,indiferent de distanta,de vreme...kilometri!
Ma puteam baza pe tine,
Te puteam suna la 4 dimineata cand abia ai adormit
Si nu era nici o problema
Veneai imediat la mine.
Imi amintesc cum ma asteptai acasa cu mancarea pregatita chiar de tine
Imi amintesc cum ma tineai minute in sir pe piciorul tau,sprijinit de gard
....doar ca sa te rog sa ma lasi jos si sa te pup de zeci de ori
Imi amintesc cum am reusit sa te ametesc doar cu un pahar de vin
Imi amintesc cum veneam inghetati de afara si stateam imbratisati in pat
...iti placea sa ma tachinezi
Sa ti bagi capul printre picioarele mele
Si eu sa nu te mai las sa iesi
Imi placea sa te trag de urechi pana ti le inroseam
Sa rad cu tine pana in zori
Mancam din aceiasi farfurie uneori
Gateam impreuna
...ce clatite,numai tu stiai sa le faci atat de bune!
Faceam o echipa buna la curatenie
Ma ridicai in brate pentru a putea sterge praful
Imi amintesc de prima zi la patinoar cand m-ai invinetit toata
Cadeai si ma trageai dupa tine
Probabil exersai noile miscari de break dance
Ce rabdare aveai cu mine la cumparaturi
Cum imi tineai toate sacosele...
Imi amintesc cum stateam pe covor si ne jucam,desenam
Ne alintam...
Cred ca nu mi ar ajunge zeci de pagini
Pentru a descrie prietenia noastra!
Dar cum nimic nu este vesnic
...s-a sfarsit!
Era inevitabil..
...m-ai mintit!
Nu pot sa te iert,
Dar nu regret nimic
Au fost clipe si clipe
Atat!
Atat de multe!

Un comentariu:

Anonim spunea...

tu ai compus poezia asta?E fff draguta..