duminică, 2 august 2009

Suflet Ratacitor

Si azi,tot aici ma aflu,pe un scaun vechi in fata unei mese care abia se mai tine.
Imi asez coatele pe ea,si mi sprijin capul in palme;cred ca o sa se rupa de greutatea gandurilor mele.
E plin de praf in jurul meu,parca e cenusa celor care m au parasit:viii sau morti.
M-as ridica sa deschid fereastra,nu e pic de aer aici;dar ceva ma impiedica.
Si mi e dor de unele clipe,ma uit la pereti sunt scorojiti,am dat atatea gauri sa agat tablouri,poze,ca mai apoi sa le spar,sa le arunc.
Pentru ce toate acestea?
Perdeaua cea rosie parca e mai groasa,nici nu pot privi afara,nu ma lasa;oricum numai am ce vedea.
Totul a murit in jurul meu....
Doar idei si ganduri au mai ramas,nici macar sentimente sau picaturi de speranta nu mai sunt.
Dar ce sa fac cu aceste ganduri,cui sa i le las?
As oferi un suflet pentru o mana calda,pentru un zambet sincer,pentru o imbratisare puternica.
Sufletul meu ratacitor,uneori plin de atata dor.Mi e dor de atatea lucruri,de atatea persoane...
Mi e dor de mine,mi e dor de viata,mi e dor de soare!
Deschid larg fereastra si ma intorc la locul meu,privind la nimicul ce mi a mai ramas,e atat de vizibil si asurzitor...
Intotdeauna mi e dor de tine!

Niciun comentariu: