marți, 4 august 2009

Sentimente

Sunt unele sentimente cu care te intalnesti doar dimineata,doar iarna sau doar o data in viata.
Uneori ma trezesc din somn din cauza unui ras grotesc,sau unui planset in hohote fara sa stiu defapt ca e al meu,ca mi apartine.
Imi doresc sa adorm pe pieptul tau,sa ma linistesti,sa nu lasi nimic rau sa ma afecteze,sa mi alungi cosmarurile;iar dimineata sa ma trezesti cu un sarut.
Zambesc.
Iarna simt acel sentiment de singuratate,probabil pentru ca m am nascut in acest anotimp.
Am simtit singuratatea din burta mamei pentru ca stiam ca acolo nu ma asteapta nimeni.
Oare cine a vrut sa ma nasc?
Si acum o simt,mai ales iarna;desi sunt inconjurata de geci groase,caciulii si fulare,manusii crosetate.
Intr-un sfarsit de vara am cunoscut un sentiment maret,ce nu credeam ca l pot simti...Iubirea.
Si am suferit
Incomparabile,complementare aceste sentimente,strarnesc rasete,lacrimi,tipete.
Iubesc:sa tip,sa plang,sa rad...?
Imbratisez soarele in cerul meu violet,presarat cu nori pufosi

Niciun comentariu: