joi, 13 august 2009

Cosmar?

Ma trezisem brusc putin dupa miezul noptii din cauza unor zgomote ciudate.
M am ridicat din pat si am deschis usa,am pasit in gradina invaluita de racoarea noptii.
Cineva sapa agitat in gradina de alaturi,credeam ca sunt in plin cosmar.
As fi vrut sa stiu pentru cine sapa groapa aceea,de ce;dar imi era frica sa ma apropi.
Deja ma simteam suflet si ma intristam la vederea acelei imagini.
Pentru o clipa am crezut ca eu voi fi cea ingropata;dar e prea devreme si plus de aceasta eu sunt aici de partea cealalta a gardului.
Urasc aceasta efemeritate a vietii...
Oare groparul nu mi ingroapa visele,persoanele dragi,astfel lasandu ma in abis?
Voi privi neputincioasa la inmormantarea viselor mele,iar dimineata cand va rasari soarele le voi dezgropa.
La noapte voi visa din nou...

Niciun comentariu: