joi, 13 august 2009

Pisica

Am inchis usa si m am asezat in pat,ma gandeam la aceea pisica neagra care imi taiase calea in dimineata aceea.
Si nu era orice pisica,avea ceva uman;pentru o clipa simtisem ca ma privea bunica.
Lasasem fereastra deschisa,vantul adia usor si ma gandeam la aceea zi.
Nu se intamplase nimic spectaculos!
Dar,totusi inainte sa fuga,pisica imi facuse din ochi.
Si cand ma gandesc ca este nevoie doar de lucruri banale pentru ati aminti de o persoana,in aparenta fara nici o legatura,ma ingrozesc.
La birou,prin maldare de hartii si dosare,pungi de plastic si creioane am gasit un bat de la inghetata datat.
Aproape ca uitasem de aceea zi,imi doream sa mi o amintesc,sa i revad din nou chipul macar in minte si nu am reusit.
Amintirea era acolo,dar era nevoie de un lucru,de un cuvant,de o cifra pentru a fi gasita.
M am ridicat si am inchis fereastra,avea sa fie o furtuna.
Am simtit coada pisicii in jurul piciorului meu si am tresarit,nu era nimic.
Noaptea fiecare om este vizitat de trecut,de viitor,de oamenii ce au existat sau vor exista;dar niciodata de prezent,de oamenii existenti
Nu as suporta sa fiu uitata...

Niciun comentariu: