marți, 4 august 2009

Nebunie

Imi place sa ti privesc chipul descompus de placere,de uimire
Ochii tai imi cauta privirea,incearca sa mi dezbrace nuditatea pentru a mi gasi sufletul.
Oricum e al tau...
Gura ta vrea sa ma sfasie,se infrupta din trupul meu;
Esti singura persoana ce mi stie anatomia trupului,cat si a sufletului
Mirosul pielii mele te inebuneste,ma doresti mai mult
Parul meu cret ravasit peste trupul tau te face salbatic
Mainile tale imi mangaie trupul,imi framanta sani infloriti,posteriorul apetisant.
Ma zgarii,ma musti de parca ai vrea sa scrii iubirea pe trup
Apoi ne contopim in gemete si unduiri
Puritatea mea te atrage,te inebuneste,iti opreste respiratia
Buzele tale sunt reci,trupul atat de fierbinte
Fiecare parte a corpului tau,in frunte cu sufletul tau e plina de egoism,de lipsa de masura in ceea ce ma priveste
Si mi soptesti:"Te vreaauu...te vreaauu in totalitate!"

Niciun comentariu: