marți, 23 iunie 2009

O simpla zi

Ne iubisem minute in sir,in gemete,rasete,tipete si muscaturi.Eram amandoi transpirati,si priveam soarele ce voia sa apuna.M am ridicat brusc,uitand de imperfectiunile corpului meu,ce dispareau atunci cand el ma privea.A venit si m a cuprins in bratele lui,ne am dus amandoi in baie,iar el ma acoperi intr o spuma densa frumos mirositoare,ma mangaie usor,apoi lasa jetul de apa rece sa curga pe corpul meu.Ma lua in brate si ma inveli intr un prosop, ma saruta cu pasiune.Am sfarsit mancand din aceiasi farfurie.
Iubirea se naste si se intretine cu lucruri simple,lasa urme adanci pe trup si in suflet
Chiar vei avea chipul meu pe trup?

2 comentarii:

rashid spunea...

e foarte advarat ce ai zis e foarte frumos mia placut mult d tot:*:x

Catalanul spunea...

wow asta e reala naratiunea sau...suna f romantic:D