joi, 18 iunie 2009

Nefericirea mea

Mirosul tau ma inebuneste,imi infunda narile
Ma simteam plina de tine,
Nu mi am gasit linistea zile in sir
Am stat in pat posomorata
Nu am vorbit,nu am mancat,nu am baut
Imi lipseai enorm
Am umblat dezbracata prin casa minute in sir
Ma uitam pe geam si asteptam sa cad o frunza sau mai multe
Dar suntem in plina vara
Sa viscoleasca sau sa tune
Si mi era din ce in ce mai dor de tine
Fara tine nu as stii ce e fericirea
Tu realizezi ca mi poti scrie condamnarea la moarte doar printr-un sigur cuvant?
As fi vrut sa te strang in brate si sa te sarut
Dar ma lovesc de raceala ta
La mine e vara,la tine e iarna
Si cu toate acestea ma atasez din ce in ce mai mult de tine.
Dar nu va fi ca ieri...
Va fi mai bine!

Un comentariu:

rashid spunea...

Stiu ca im simteai lipsa:) 2 cuvinte tar face fericita si persoana care te iubeste sa it zica te iubesc atunci e simiti ca esti inplinita:)mia placut fi fericita ca merita sa traiesti:)