luni, 20 octombrie 2008

Paradox


Intr-o noapte geroasa,intr-un bloc mizer,intr-o camera parasita parca,in care se afla un pat ingust,care abia se mai tine.Cred ca ar trebui sa i bat niste cuie.
Dar sa revenim...o veioza intr-un colt,cateva haine aruncate pe jos,un pian plin de partituri.
Ma asez pe patul ce scartia greoi,ma ating din intamplare de textura goliciunii ei ce ma face sa tremur.
Am indreptat veioza catre acel trup si observ stupefiata ca e fiica mea,ma simt scarbita.Dar trebuie sa framant rotunjimea acelor forme tinere,sanii ce sunt inca in dezvoltare,soldurile dure,coapsele si posteriorul atat de incordate.
Mi-as dori sa o mangai,sa o fac sa vibreze sub mana mea.Privindu-i trupul in penumbra ma face sa ma simt amantul ei;dar sunt doar mama ei...un barbat impotent.
Dar poate dimineata va pata cearseaful cu menstruatia ei si ma voi trezi din acest cosmar,sunt un barbat viril!
...ea este sotia mea,iar eu sotul ei!
Ma dezgusta mladierea trupului sau ce nu pare atat de firav ca atunci cand poarta haine care cad de pe ea.As fi vrut sa o acopar cu trupul meu,sa o sarut,sa-i simt perisiori fini,aureola sanului iesind ca o floare,sa-i frang coapsele,sa ma scurg in ea,iar ea sa ma pastreze pentru totdeauna.
Sa-i iau trupul si sufletul...
Dar eram doar eu...si trupul meu!
Sufletul se pierdea usor prin pereti gauriti,prin geamurile sparte!
Imi era frig,dar nu simteam....

Un comentariu:

Anonim spunea...

minte bolnava