luni, 13 octombrie 2008

La Muzeul de Arta

La jumatatea saptamanii trecute am fost la Muzeul de Arta,galeria moderna.Am alergat intens,de parca tablourile aveau picioare,era o senzatie placuta cand priveai fiecare tablou si incercai sa patrunzi in esenta lui.Le-am privit singura,din cauza rapiditatii mele.
Imi plac peisajele,le gasesc foarte interesante;sunt uimita de precizia formelor,umbrelor,culorilor.
Din pacate nu am retinut exact nume de pictori,nici de opere;dar m-au impresionat 3 tablouri:"Strada in ploaie","Pe camp","In padure".
"In padure" m-am simtit cel mai bine,imi vedeam umbra in lacul cristalin alaturi de truchiurile copaciilor,m-as fi asezat pe frunzele cazute si as fi dormit....obosisem!
Dar era o oboseala placuta,benefica psihicului!M-am asezat pe o banca si am calcat pe iarba de "Pe camp" ce chicotea sub talipile mele,apoi m-am racorit pe "Strada in ploaie" cu non culori,cu pete de pura ploaie.
M-am hotarat imi iau pensule,acuarele,panza,sevalet,un halat si o boneta si o sa te inchid pe veci intr-un tablou pe un perete negru al camerei mele.

Niciun comentariu: