joi, 9 octombrie 2008

Ganduri


Imi plac oamenii care gandesc
Imi place sa -mi simt creierul imbibat in atatea ganduri,facand silogisme si rationamente
Analizand totul pana la cel mai mic detaliu
Acum au zburat odata cu frunzele si eu am ramas atat de trista
Si eu am fost aruncata pe pamant
Am crescut,am cazut,am plans,m-am ridicat,am racnit
...dar uneori mi a fost dat sa fiu si feiricita!
Zile la rand n-am gandit,
Nici la tine,nici la rochia verde din vitrina,nici la extemporalul de la mate,nici macar la mine
Am simtit cutite grele,cuie de 22,explozibil in capul meu
O senzatie de nebunie crunta,
Cand eram mai mica imi aminteam toate detalile,chiar si unele inexistente
Gandesc...
Pentru o clipa,mi am amintit ca am pictat sute de pietre din curte,din strada
Si apoi a plouat,
...s-au sters!
A plouat peste gandurile mele,
...si le-a stins!

Niciun comentariu: