duminică, 5 iulie 2009

Amplificari


Si cum sa nu ma gandesc la tot ce i rau cand el mi-a taiat aripile in plin zbor
Si mi a furat toate bucuriile la care aveam dreptul
In momentul de fata nu am nici sentimentele trecutului,nici speranta viitorului
Iar prezentul imi pare agonie
Si cand ma gandesc cat de departe sunt toate
Ce as mai vrea sa nu stiu nimic despre mine si despre aceasta lume
As vrea sa uit de toti,sa ma uit complet
Sa nu mai stiu nimic...
Ce suntem noi in fata acestui vartej interior care ne consuma pana la absurd?
Nu mai pot trai pentru ca nu mai am ce
Simt ca mor de singuratate
Nu cer si nu astept nimic de la viata
Sunt singura in lume
Si totusi simt singuratatea lumii

Un comentariu:

Robert, Roby sau Dnu Robert... spunea...

Hey, nu e ceva kiar atat de tragic, toti avem deziluzii si nu esti singura careia i se intampla poate sa sufere,dar fetele sunt fakute sa fie iubite, nu intelese, si se pare k aici intervine ceva ciudat in relatii..orikum "balta are peste" si in plus la varsta ta,esti frumoasa, isteata si nu cred k duci lipsa de admiratori. Toti mai avem deceptii sau momente najpa in viata si my "cadem" k deh, asta e, dar conteaza cat de repede ne ridicam, caci timpul e surd, mut,orb si rapid k gandul..think about it!

And think in P!NK