sâmbătă, 9 mai 2009

Un el si o ea....

Ea,cu parul rosu ca un apus de soare,cu ochii verzi ca smaraldul,impaiejeniti de gene lungi il privea adanc.
Nu-i venea sa creada,era chiar in fata ei...si ce mult ii lipsise.
Lasase prajitura cu ciocolata sa se topeasca,lasase apa rece sa curga in cada,lasase papagalul sa moara de foame,si toate din cauza lui.
El,un tip cu simtul umorului,tandru si carismatic se emotiona sub privirea ei.
Ar fi vrut sa si spuna atatea,dar fiecare se impiedica in ale lor ganduri.Amandoi se amuzau in sinea lor,de atitudinea celuilalt nedadandu-si seama de stangagia proprie,parca ar fi fost la prima intalnire.
Am trecut pe langa ei si mi-am zis:
-Ce cuplu minunat!
Am ramas in mijlocul aleei privindu-i,chiar si din spate exprimau ceea ce trebuia:iubire,fericire
I-am urmarit cu privirea pana la chioscul cu ziare.
II cumparase o harta...
Oare ea nu stia ca nu are nevoie de asta,el isi croise oricum drum ireversibil spre inima ei
Uitand ca se schimbase culoarea semaforului,ramase in bratele lui si ii marturisi:
-A fost cea mai frumoasa zi din viata mea!
Iar el aranjandu-i suvita ce i cadea lin pe chip ii raspunse:
-Eu am stiut asta de cand ne am baut cafeau si mi ai luat batul,dupa ce ai amestecat cu delicatete in ea.Era atat de amara....si tu atat de dulce!

Un comentariu:

rashid spunea...

El e pe aici te astepta te priveste te admira si astepta sa te iubeasca:D